Untitled

لاغری اتکینز - رژیم 14 روزه دکتر اتکینز : دانلود pdf [بهترین] روش سریع لاغری

دانلود کتاب رژیم 14 روزه دکتر اتکینز pdf

 

  • ابداعی : دکتر رابرت آتکینز
  • سال انتشار : 1972
  • نوع فایل: pdf
  • تعداد صفحه: 262

 

قیمت اصلی : 25000 تومان 

با 80% تخفیف برای مدت محدود

4900 تومان – دانلود کتاب

 

 

معرفی اجمالی کتاب ««رژیم لاغری 14 روزه دکتر آتکینز»» :

 

*دکتر اتکینز یک پزشک «متخصص قلب» بود [۱۹۳۰ـ۲۰۰۳] شهرت او هم بیشتر به خاطر رژیم لاغری

موفقش در (۴۰ سال) گذشته است .

رژیم 14 روزه دکتر اتکینز ابداعی «دکتر رابرت آتکینز» می باشد.

 

«دکتر اتکینز» ,[۱۰ و ۲۵] سال برای مداوای اضافه وزن فعالیت کرده و اذعان می دارد که اکثر بیمارانم در «عرض 11 سال»

گذشته در ابتدا برای کاهش وزن مراجعه نکرده اند.

 

بلکه وزنی که آنها کم کرده اند در نتیجه ی درمانی بوده که وی برای رفع مشکلات اساسی تر آن ها [بیماری های قلبی

عروقی ،*دیابت ، فشار خون بالا] در نظر گرفته اند.

 

«رژیم لاغری اتکینز توسط دکتر رابرت اتکینز اختراع شد.»

 

او اولین بار این رژیم را برای کم کردن وزن خودش استفاده کرد و بعد در [سال ۱۹۷۲] اولین کتابش به نام «*انقلاب رژیم اتکینز» را

منتشر کرد.

 

در طی سالهای [۱۹۷۲ تا ۲۰۰۳] , 13کتاب منتشر کرد که هر بار این کتاب ها با کمی تغییرات به چاپ مجدد رسیده اند و

در واقع ایرادهای کار از بین رفته است.

 

«دکتر اتکینز» معتقد است که استفاده زیاد از *قندها و نشاسته ها باعث چاقی و *دیابت و مشکلات مربوط به آنهاست.

 

با مصرف زیاد این مواد «لوزالمعده» محبور به ترشح بیشتر و بیشتر «*هورمون انسولین» می شود که این خود اولین عامل بروز

مشکل «سوخت و ساز» مواد در بدن است.

 

»» رژیم 14 روزه دکتر اتکینز

 

*رژیم اتکینز چیست؟

 

«رژیم *اتکینز بر افزایش پروتئین و چربی به همراه کاهش قابل توجه در *کربوهیدرات جذب شده برای بهبود سوخت و ساز،

ایمنی بدن و کاهش وزن تمرکز دارد».

 

این رژیم به [4مرحله] به منظور عادت دادن تدریجی افراد به دستورات جدید رژیم غذایی خود و ایجاد عادات غذایی

مناسب که در آینده نیز پابرجا باشند، تقسیم شده است.

 

 

 

*مراحل 4 گانه رژیم 14 روزه دکتر اتکینز :

 

»» رژیم 14 روزه دکتر اتکینز

atki - رژیم 14 روزه دکتر اتکینز : دانلود pdf [بهترین] روش سریع لاغری

 

«رژیم اتکینز شامل (4 مرحله) است»، با مصرف مقدار کم *کربوهیدرات، آغاز میشود. فرد به میزانی که میخواهد از مواد غذایی

مجاز استفاده می کند تا وزن دلخواه خود را به دست آورد.

 

از آنجا که در اغلب رژیم وزن از دست رفته که معمولا هم به سرعت به وجود می آید بر می گردد «رژیم اتکینز دارای ۴ نوع با ۴ مرحله است» .

 

  1. مرحله مقدماتی [Induction diet]
  2. رژیم در حین کم کردن وزن [Ongikg weightloss]
  3. مرحله پیش نگهدارنده وزن [Pre maintenance]
  4. مرحله نگهدارنده وزن [Maintekakce]

 

1 –  *مرحله مقدماتی که «سخت ترین مرحله ی رژیم است» معمولا (۲ هفته) به طول می انجامد . این مرحله رژیم فرد را

وادار می کند که اغلب موانع برای کاهش وزن را از پیش پای خود بردارد .

 

2 – درمرحله ی دوم فرد در حین ازدست دادن وزن باید رعایت کند و فرد مورد نظر با رعایت این دستور آرام به سوی هدف هدایت

می شود .

 

3 – مرحله سوم «*رژیم پیش نگهدارنده وزن است» که راهنمایی هایی در خصوص «شیوه ی غذا خوردن دارد» و در صورت

مداومت فرد وزنش را برای همیشه حفظ می کند .

 

4 – مرحله ی چهارم «*رژیم نگهدارنده است» و در نهایت حال عمومی فرد رژیم گیرنده خوب می شود و «خستگی ،

تحریک پذیری ، افسردگی ، *حواس پرتی ، سردرد ، بی خوابی ، سرگیجه ، دردهای عضلانی ، سوزش سر دل ،

التهاب روده ، *احتباس آب ، علایم پیش از *قائدگی از بین می رود.»

 

»» رژیم 14 روزه دکتر اتکینز

خلاصه* کتاب رژیم لاغری 14 روزه دکتر آتکینز :

 

این رژیم (دارای ۴ مرحله) است که مهم ترین و سخت ترین آن (2 هفته اول) که «معروف به *فاز القایی» است می باشد.

 

فاز ۱ : القایی ( رژیم 14 روزه دکتر اتکینز)

 

در این فاز با محدود کردن *کربوهیدرات ها به میزان ماکزیمم (۲۰ گرم در روز) بدن مجبور به سوزاندن چربی ها می شود و به

این حالت در اصطلاح «*کتوز» می گویند.

 

در بسیاری کشورها می شود با خرید «تست کتوز» و انجام آزمایش آن در خانه به راحتی پی برد که آیا بدن به «مرحله *کتوز»

رسیده یا نه که البته بدون آن هم می توان از «بوی بد دهان و بوی ادرار» به این مسئله پی برد.

 

«این فاز ۲ هفته طول» می کشد. سرعت کم کردن وزن در این فاز به شرط رعایت همه جانبه بسیار بالاست.

 

«تقریبا بین [۵ تا ۷کیلو در این ۲ هفته] کم می شود.»

 

»» رژیم 14 روزه دکتر اتکینز

 

مهم ترین مواردی که باید در این مرحله بهش توجه کرد :

 

۱. مصرف حداکثر (۲۰ گرم کربوهیدرات) در روز که آن هم باید از «سبزیجات به خصوصی» تامین شود و همه سبزیجات

در (فاز ۱) قابل استفاده نیستند. «مصرف چربی و پروتئین هیچ محدودیتی نداره».

 

۲. «*مصرف الکل، چای و قهوه ممنوع است» مگر چای و قهوه «بدون کافئین» و یا چای گیاهی مثل «*رازیانه و بابونه»

 

۳. مصرف مواد دارای «کربوهیدرات بالا به کل ممنوع است» از جمله برنج، نان، غلات و شیرینی ها

 

۴. نوشیدن فراوان آب «حداقل ۲ لیتر در روز»

 

۵. مصرف *مکمل ها مثل «مولتی ویتامین و به خصوص ویتامین های گروه *بB»

 

 

»» رژیم 14 روزه دکتر اتکینز

 

فاز ۲ : ادامه از دست دادن وزن

 

*هدف این مرحله که بلافاصله بعد از (فاز ۱) شروع می شود افزودن تدریجی کربوهیدرات به میزان (۵ گرم) در روز است.

 

و این کار تا زمانی که درحال کم کردن وزن می باشید ادامه دارد.

 

۱. «این فاز تقریبا مثل (فاز ۱) است ولی می توان (۵ گرم )در روز کربوهیدرات را افزایش داد»

 

۲. «هدف این مرحله نزدیک شدن تدریجی به وزن هدف است.»

 

۳. *مکمل ها و نوشیدن فراوان آب فراموش نشود.

 

۴. اگر در این مرحله وزن متوقف شد می توان برای مدت چند روز دوباره به (فاز ۱ و القایی) برگشت.

 

 

فاز ۳ : آمادگی برای تثبیت وزن

163867 770 - رژیم 14 روزه دکتر اتکینز : دانلود pdf [بهترین] روش سریع لاغری

 

۱. مثل (فاز ۲) ولی میزان *کربوهیدرات باز هم افزایش پیدا می کند

 

۲. اضافه کردن *کربوهیدرات را تا زمانی که وزن در حال کاهش می باشد را ادامه دهید

 

»» رژیم 14 روزه دکتر اتکینز

 

فاز ۴ : تثبیت وزن برای همه عمر

 

*«هدف از این مرحله تثبیت وزن و مصرف کربوهیدرات های خوب است» و مصرف *قندها همچنان ممنوع است و…

«مواد غذایی مجاز»در مراحل مختلف رژیم اتکینز و …

 

** مزایای رژیم اتکینز

 

بسیاری از «فواید رژیم لاغری اتکینز» عبارتند از :

 

  • کاهش وزن
  • ریسک کم تر «زوال عقل»
  • کنترل بهتر قند خون
  • فرونشاندن «جوش ها»
  • درمان «*سندرم تخمدان پلی کیستیک»
  • جلوگیری از سردرد
  • درمان «*رفلاکس اسید معده»

 

به افرادی که اضافه وزن داشته یا «ریسک بالایی برای ابتلا به بیماری دیابت» دارند و هم چنین افرادی که سطح *کلسترول

بالایی دارند، توصیه می شود از «رژیم غذایی اتکینز» استفاده کنند.

 

بهبود «رژیم لاغری شما»، شامل جذب بیشتر «*آنتی اکسیدان ها و [امگا 3] اسیدهای چرب»، می تواند به جلوگیری از زوال

عقل و «بیماری های مزمن، همانند *آرتروز، سرطان و بیماری قلبی عروقی» کمک کند.

 

** عوارض جانبی رژیم غذایی اتکینز

 

هیچ نشانه‌ ای از خطرات جدی در «رژیم اتکینز» در کوتاه مدت وجود ندارد و عوارض جانبی گزارش شده بسیار جزئی است.

 

آیا رژیم اتکینز به کاهش وزن کمک میکند ؟

 

«اتکینز» و سایر رژیم های کم کربوهیدرات طولانی تر و بیشتر از سایر رژیم های غذایی مورد مطالعه قرارگرفته اند.

«اتکینز، به ویژه در چند هفته اول، به طور متوسط در لاغری موفق بوده است». با این‌حال، این تنها بخشی از داستان است.

 

«قسمت بزرگی از کاهش وزن و لاغری ایجاد شده به دلیل از دست دادن آب است» که به گفته کارشناسان،به دلیل اثر

«*دیورتیک» این رژیم است.

 

و ادامه آموزش ها رو می تونید از کتاب رژیم لاغری دکتر اتکینز مطالعه نمایید .

 

 

قیمت اصلی : 25000 تومان 

با 80% تخفیف برای مدت محدود

4900 تومان – دانلود کتاب

 

 

رژیم 14 روزه دکتر اتکینز,دانلود رایگان کتاب رژیم دکتر اتکینز,دانلود کتاب رژیم دکتر اتکینز,دانلود رایگان کتاب رژیم اتکینز,دانلود رایگان کتاب رژیم لاغری دکتر اتکینز,رژیم لاغری دکتر اتکینز

برچسب ها




محصولات پر فروش


Untitled